Med en driftsavtale for WordPress via Urrang Media sørger vi for at ditt nettsted holdes oppdatert og sikkert 24 timer i døgnet - hele året. Support og rådgivning er selvsagt inkludert i avtalen, og vi står klare for å hjelpe deg med et hvert spørsmål som skulle dukke opp.

Våre drift- og supportavtaler

PARTNER

500,- pr.mnd

  • Webhosting
    (Vi administrerer ditt webhotell)
  • Oppdateringer av WordPress
  • Oppdateringer av Plugins
  • Daglig backup
  • Spam og virusfilter
  • Sikkerhet (SSL-sertifikat)
  • E-post kontroll
  • Fri support via mail og telefon
  • 20% rabatt på ordinær timepris
Bestill her

TOTAL

2000,- pr.mnd

  • Alt fra pakken Standard
  • Oppsett av Google Analytics
  • Google Search Console
  • 2 timer hver måned med oppfølging, rapport og SEO-tilpasninger.
  • Prioritert behandlingstid ved stor trafikk
  • 30% rabatt på ordinær timepris
Bestill her

Merk: Kostnader for leie av webhotell (server og domene) faktureres med kr 1000,- utenom driftsavtalen én gang årlig.

For kunder uten driftsavtale med Urrang Media er ordinær timepris for support, videreutvikling eller innholdstilpasning av nettsider kr 1150,- pr. påbegynte time.

Hvilken driftsavtale bør vi velge?

Det er først og fremst mengde oppfølging som skiller våre to ulike driftsavtaler. For aktører som i hovedsak er ute etter en ekstern spesialist innen drift av WordPress-løsninger, er vår Partner-avtale midt i blinken. Med denne avtalen går vi inn som administrator for både ditt webhotell og nettside. Kort fortalt betyr dette at vi overvåker, vedlikeholder og oppdaterer din webløsning 24 timer i døgnet. Via vår support blir vi samtidig din «go-to-man» dersom du trenger tips eller generell rådgivning innen WordPress.

Driftsavtalen Total er den ideelle avtalen for aktører som ønsker enda tettere oppfølging når det virkelig kommer til å lykkes på web. Flere av våre Total-kunder liker faktisk å se på oss som en del av deres markedsteam. Grunnen til dette er fordi vi benytter verktøy som analyserer markedet og kundens konkurrenter på web, slik at vi kan gi konkrete tilbakemeldinger på tiltak som kan gjøres for å bli enda mer synlig. I korte trekk handler dette om vedvarende søkemotoroptimalisering av kundens nettsted gjennom innholdsanalyse av keywords, statistikkinnsamling via Google Analytics og kontinuerlige forbedringer.